سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تو دو صفت است که خداوند آنها را دوست دارد: بردباری و تأنّی [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به مردی فرمود ـ]
تا کربلا راهی نیست
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ماه نورانی

زائری بارانیم ،آقا بدادم میرسی؟

بی پناهم خسته ام تنها؛به دادم میرسی؟

گرچه آهو نیستم اما پرازدلتنگی ام

ضامن چشمان آهوها؛به دادم میرسی؟

از کبوترها که می پرسم نشانم می ذهند

گنبد و گلدسته هایت را، به دادم می رسی؟

ماهی افتاده برخاکم لبالب تشنگی

پهنه ی آبی ترین دریا ، به دادم می رسی ؟

ماه نورانی شبهای سیاه عمر من

ماه من ای ماه من ، آیا به دادم می رسی ؟

من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام

هشتمین دردانه زهرا ، به دادم می رسی ؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن جعفر نیا ( دوشنبه 86/9/12 :: ساعت 11:16 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تو را می خواهم
فواید خوراکی ها
ماه نورانی

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 1824
» درباره من

تا کربلا راهی نیست

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب